30 martie 2011

Martie



Suntem în 30. Martie, evident. A fost o luna frumoasă, cu multe sentimente noi. Recapitulare:
   
     *  Am învăţat să-mi împart timpul cu altcineva. Să mă bucur pentru altcineva. Să accept că altcineva poate fi sincer şi deschis. Un pas înainte.  
 
     * Mi-am dat seama de ce mă tem atât de ziua în care voi face 18 ani. Asta nu a fost plăcut, toată întâmplarea a fost neplăcută defapt. Dar e un pas înainte, ştiu ce am de schimbat până în august.
   
     *  Am realizat cât de mult contează să zâmbeşti în momentele grele. Să poţi face haz de necaz, să vezi partea amuzantă din orice lucru. Probabil doar eu puteam să râd într-un spital. Dar cred că aş fi luat-o razna dacă nu o făceam. Pas înainte şi bilă albă pentru mine.
 
       *  Am învăţat să trăiesc eu cu mine. Probabil asta mi-a făcut luna atât de frumoasă şi împlinită. Am învăţat să accept, să trec peste, să mă întorc dacă este cazul şi dacă a rămas ceva nerezolvat. Nu ştiu dacă este doar contrastul între februarie, o luna groaznică şi martie, dar fericirea este atât de aproape uneori. Pur şi simplu am găsit de ce să mă agăţ pentru a merge mai departe. Încă un pas înainte, deci.
 
       *  Mi-am văzut blogul luând viaţă. Este interesant să gândeşti ca un blogger, să vezi un subiect în orice lucru şi în orice persoană. Este mai uşor să înveţi de la alţii. Pas înainte.
   
     *  Am realizat că am sentimente, că ţin la oameni, că ar fi copleşitor să-i pierd. Nu ştiu dacă este chiar un pas înainte, mă întreb de ce a fost nevoie să ajung în situaţii extreme că să-mi dau seama de asta.
   
     * Am reuşit să trec peste prejudecăţi şi complexe. Şi asta datorită piciului, Alex. A apărut la fix în viaţa mea.  
 
 Martie...o luna frumoasă, prima luna de primăvară. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu