7 august 2011

18

Ani. Sunt majora, din pacate sau din fericire, cine stie ? Hai sa vedem ce pot face in plus la 18 si nu puteam la 17...

- Pot sa consum alcool - lasa, ca puteam si inainte.
- Pot sa fumez - nu, ca mie imi place viata...
- Pot sa imi iau permisul auto - si sa conduc tractorul, eventual.
- Pot sa ajung la inchisoare - asta ar fi bine sa n-o fac...
- Pot sa votez - ma grabesc, ma grabesc. (Un politician vorbea la o intrunire electorala: Adversarul meu v-a furat pe rupte timp de 4 ani… Dati-mi si mie o sansa!)
- Pot sa ma casatoresc fara acordul parintilor - un gen de sinucidere la dublu, nu ?
- Sunt un adult responsabil si serios, iar actiunile mele sunt facute sub indemnul ratiunii - cei care pot afirma asta, mana sus. Mno...nimeni ? Haideti, putin curaj! Nu va seman eu a om responsabil sau ce ?
- Nu mai am tutore legal. Adica pot face orice vreau fara sa dau socoteala, pot merge oriunde vreau fara cer voie, stiti voi, chestii de genul, care le dau batai de cap adolescentilor - Scuze, fac asta de 18 ani si pot zice sus si tare ca NU, nu-i placut!

Asadar...ce-i nou ? A avut cineva parte de vreo schimbare majora la 18 anisori ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu