22 mai 2013

Aroma de iubire

Iubim. Toti iubim. Dar oare....chiar iubim ?
Iubim in moduri diferite. Poate iubim fiecare om care ne trece prin viata si reuseste sa ajunga dincolo de zidul pe care-l aratam. Iubim fiecare partener de viata, intr-un fel sau altul.
Cred ca, intr-un mod ciudat si egoist, am ajuns sa te iubesc. Si...nu ai vrut. Sau ai vrut, dar ti-a fost prea frica. Eu am crezut ca se poate, tu ai crezut ca e imposibil. Undeva in toata asta m-am pierdut.

Am invatat sa trag de oameni. Sa trag cu dintii ca cineva sa faca parte din viata mea, daca asta imi doresc. Am invatat ca despartirile sunt definitive  doar cand celalalt se stinge. Poate nici atunci. Intrebarea este...te mai vreau in viata mea?

Oare meriti efortul ? Am ajuns sa ma uit in oglinda si sa vad un om optimist. Am ajuns sa-mi placa reflectia mea, si mi-a luat ceva timp sa ajung in stadiul asta. Vreo 3 ani. Dar oamenii nu se schimba total intr-o zi, o luna, sau in 3 ani. Iar tu ma impingi spre vechiul EU. Nu, nu vreau asta. Am ales un drum si stiu ce ma asteapta la final. Nu ma intorc.

Hotii de vise sunt oamenii negativisti, pentru care nimic nu este posibil, totul este in negru si gri iar viata asta e un chin mizerabil prin care sunt fortati sa treaca. Si reusesc intr-un fel sau altul sa-ti imputa si tie sentimentul asta, simti cum optimismul tau se topeste incet-incet in fata lor. Sigur, un optimist inascut poate sta drept in fata lor fara sa simta adierea pesimismului, dar un negativist transformat in ceva pozitiv are toate sansele sa cada inapoi in chinul mizerabil.

Poti fi visul meu. Dar esti hotul meu de vise. De ce ? Simt cum imi furi cate o bucatica de fericire de fiecare data cand imi spui ca nu se poate. Simt cum imi furi gandurile frumoase, chiar daca sunt indreptate oricum spre tine. De ce nu ajunge asta? De ce nu pot impartasi ceva frumos cu tine, de ce trebuie sa mi-l iei ?
Nu, cu siguranta nu mai vreau asta...poti iesi oricand din viata mea, nu am sa trag de tine. In urma ta va ramane aroma a ceva ce putea fi iubire, dar nu a fost...

(Ca un Pepsi care nu a ajuns Cola, ca sa inchei cu o gluma :D )


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu