28 aprilie 2011

Dezintoxicare

Intru pe usa, topai direct spre calculator. Nu, nu, stai asa, in seara asta nimic legat de online. Trec in jur de 10 minute, ma invart prin casa, ma trezesc in fata calculatorului. Cum, dom'le, ca mi-am propus sa nu ma ating de el azi ?!

Eh, pur si simplu NU, uite ca-mi refuz mie asta. Punem punct, tragem linie si analizam. Dezastru, mediul asta mananca mult timp si o caruta de energie. Gata, intru la dezintoxicare, fara internet un timp. Da, am tras o linie prea conturata, insa am tendinta sa fac un salt peste liniile slab creionate.

Niciodata nu mi-a fost calculatorul atat de curat. Am dezinstalat tot, zeci de jocuri de strategie, aveam o colectie impresionanta. Fix in recycle bin au aterizat. Am dat jos pana si programele de editat poze, photoshop este o adevarata tentatie - imi stiu damblalele. Mi-am prins putin urechile cand am incercat sa ma descotorosesc si de paint, pur si simplu nu vroia sa dispara. Am mutat pozele pe un cd, imi puteam face o ocupatie si din alea. Am dat "delete" la zeci de programe si programele care-mi puteau starni curiozitatea intr-o criza de plictiseala. Am sters tot ce insemna mesagerie instanta, yahoo a fost primul. Browserele au disparut la fel de rapid cum aparusera, nici nu stiam ca am atatea instalate. Am lasat la urma skype'ul si mozilla, insa facem "poc" din degete si gata. A ramas doar un media player, un folder cu muzica si un procesor de text.

Imediat ce termin de "dezinfectat" , bag foarfeca in cablul de la internet. Las' , imi ramane telefonul. Nu stiu cat de greu sau de usor va fi, da' stiu ca sunt pregatita. Asa ca ne auzim peste o luna, daca imi iese. Sau mai curand, daca nu reusesc...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu