15 aprilie 2011

Tii post ?

Dacă da, felictari! Ţi-o zice un om care n-a ţinut decât 2 zile de post, în toată viaţa lui. Nu am absolut nimic cu cei care ţin tot postul, fiecare crede în ce vrea şi îşi arată credinţa aşa cum consideră corect.
Dar, dacă tu ţii post şi eu nu, crede-mă că n-ai niciun drept să mă priveşti ca pe ultimul păcătos. Dacă nu mănânc "de dulce" în prezenţa ta şi prefer să mă îndop cu 3 porţii de cartofi prăjiţi, deşi e clar că leşin după friptura din farfuria vecinului, o fac doar din solidaritate, nu pentru că m-aş simţi vinovată.

Ţii post ? Perfect. Dar ţine-l, nu mă suna dimineaţa să mă întrebi ce am mâncat, deşi ştii că nu iau micul dejun. O să-ţi turui 5 feluri de preparate din carne, doar că să-ţi aud reacţia. Tu nu pui întrebări, eu nu-ţi dau răspunsuri. Toată lumea fericită.

Totuşi, dacă mă surprinzi mâncând, nu-mi da cu Biblia în cap aruncând cuvinte ca "păgânule" din moment ce, în limbajul tău, din 3 cuvinte scoase două sunt înjurături şi unul e conjuncţie. Post înseamnă curăţenie sufletească, nu să te îndopi pe ascuns şi să le scoţi ochii celorlalţi.
Mai ţine cineva post ? :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu